Terug Beleid

Lycamobile Toestel Retourbeleid

Wanneer u zich bedenkt en het toestel wilt retourneren dan kan dat binnen 14 dagen vanaf de datum van ontvangst, indien de verpakking van het toestel ongeopend is. Is de verpakking geopend, dan kan Lycamobile geen retouren accepteren tenzij het toestel bij aankomst reeds defect is of het niet meer doet binnen 14 dagen na ontvangst. Ontstaat er een defect na de eerste 14 dagen dan kunt u het toestel terugsturen naar de fabrikant voor vervanging/reparatie, mits binnen de garantieperiode van de fabrikant.

1.Uw toestel retourneren:

Om een retour aan te vragen dient u een email te sturen naar onze Klantenservice: eshopreturns@lycamobile.co.uk

Wanneer wij zijn overeengekomen om uw retour te verwerken zullen wij u voorzien van een Retouren Met Autorisatie (RMA) etiket. Vervolgens is het uw verantwoordelijkheid om het toestel samen met alle accessoires, onderdelen, instructies en indien van toepassing de simkaart, in te pakken en op te sturen. Zorg er alstublieft voor dat het RMA etiket goed zichtbaar is op de verpakking. Als er iets is beschadigd of ontbreekt, worden er mogelijk kosten in rekening gebracht, in overeenstemming met de toepasselijke kosten.

2.Restituties:

Restituties kunnen alleen plaatsvinden naar de bankrekening of creditcard waarmee de aanschaf is gedaan. Eventuele terugbetalingen worden binnen 5 – 10 werkdagen bijgeschreven op de oorspronkelijke bankrekening of creditcard. In geval van een creditcard kan het 3-5 werkdagen duren voordat uw saldo is bijgewerkt.